Головна » Статті » Корисна інформація

Хто оплатить квиток в разі запізнення на стикувальний рейс?

Хто оплатить квиток в разі запізнення на стикувальний рейс?

Подорожуючі часто задають це питання.

Хто оплатить квиток в разі запізнення на стикувальний рейс?

Щоб прояснити ситуацію, наведемо в цій статті докладні і зрозумілі пояснення Мартіна Рікена, директора з корпоративних комунікацій авіакомпанії Lufthansa:

«У авіатермінологіі є таке поняття, як «мінімальний стикувальний час». Його розраховують для кожного аеропорту окремо - виходячи з відстані між терміналами прильоту і вильоту, необхідності проходження паспортного контролю, швидкості обробки багажу та інших факторів. При бронюванні квитків з пересадкою через глобальну систему бронювання GDS (найпоширенішу в світі) автоматично враховується мінімальний стикувальний час в аеропорту пересадки, і система підбирає оптимальні рейси.

Зазвичай, якщо рейси виконуються однією авіакомпанією, вона бере турботу про пасажира та його багажі під час пересадки на себе. Наприклад, пасажирів Lufthansa в аеропортах Мюнхена і Франкфурта на виході з літака зустрічає представник авіакомпанії і проводить до виходу на наступний рейс, минаючи черги.

Якщо ви все ж запізнилися на літак, авіакомпанія, як правило, безкоштовно надає місце на найближчий рейс з числа тих, на яких є вільні місця. Якщо ви летите двома різними авіакомпаніями - не важливо, входять вони в один альянс чи ні (наприклад, МАУ, Delta, Air France, KLM - члени альянсу SkyTeam, а Lufthansa, Turkish Airlines, SWISS - члени Star Alliance), - а квиток виписаний на бланку однієї з них (так буває, коли авіакомпанії укладають спеціальну угоду), відповідальність несе та компанія, на бланку якої виписаний квиток. Вона зобов'язана безкоштовно пересадити вас на наступний доступний рейс.

Якщо ви купили квитки у різних авіакомпаній окремо, майте на увазі: вам доведеться в аеропорту пересадки отримати багаж, заново пройти реєстрацію і здати багаж. Якщо перший рейс запізнився і ви не встигли пройти всі формальності перед посадкою на другий, нести відповідальність будете ви самі, на жаль. При затримці рейсу на напрямку протяжністю від 1500 до 3500 кілометрів на три години (більше 3500 кілометрів - на чотири години) авіакомпанія повинна забезпечити вас харчуванням. Якщо ж рейс затриманий більш ніж на п'ять годин, ви маєте право вимагати повернення повної вартості квитка».

Звичайно ж, на практиці важко домогтися повернення повної вартості квитка. Але і навіть харчування. Тому не ризикуйте - якщо підбираєте стикування самостійно, залишайте запас часу на пересадку, отримання та здачу багажу.

І, звичайно ж, найголовніше - краще купуйте єдині квитки. Це означає, що в разі вимушеного запізнення на стикувальний рейс, вас обов'язково посадять на наступний абсолютно безкоштовно.

Категорія: Корисна інформація | Додав: Vik (24.01.2017)
Переглядів: 1026 | Теги: Транзит, рейс, стикувальний рейс, запізнення, квиток, авіа квитки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar